Špecializovaná predajňa v Bratislave
sony vaio samsung znackova predajna
dôverujte profesionálom

 

Nie sú podstatné informácie, ale pravdivé informácie

Vedeli ste, že 100%-ný džús je takmer vždy vyrobený z koncentrátu zriedeného s vodou? V krajine pôvodu sa totiž z vylisovanej šťavy odstráni voda, koncentrát sa zmrazí a až po prevoze do továrne sa odstránené množstvo vody znova pridá. Takže v podstate skutočne ide o 100%-ný džús. Pravdou ale je... a to je podstatnejšie, že nejde o čerstvo vytlačené pomaranče ako si to väčšina z nás myslí. Skreslená informácia je často zrkadlom zlého svedomia. Žiadajme presné informácie bez ohľadu na to, či ide o Sony, Samsung, iRobot či inú značku. Pretože pravdou je, že nemôže byť automaticky každý výrobok od každého výrobcu tým najlepším na svete. Ak teda žiadate pravdivé informácie, vitajte v Sbuy.



Kto sme, čo predávame a ako to predávame

Sbuy je špecializovanou predajňou v Bratislave už od roku 1998. Špecializujeme sa na značku Sony a hlavne na značku iRobot s kompletnou ponukou Roomba vysávačov a Braava mopovačov. Zo spotrebného tovaru najviac dominujú USB kľúče a pamäťové médiá. Naše služby využívajú väčšinou zákazníci z Bratislavy alebo jej okolia, radi však privítame každého, kto nehľadá najväčšiu predajňu na trhu, ale výbornú cenu, odborný prístup a profesionalitu. V Sbuy každý fotoaparát, robotický vysávač či televízor (pokiaľ to balenie umožňuje) aj predvedieme, nastavíme a vyskúšame ešte pred zaplatením. Viac informácií (adresa, otváracie hodiny atď.) nájdete tiež v sekcii KONTAKT.



Sbuy filozofia - etický kódex

Dosiahnuť obchodný úspech čestne nie je správne, ale normálne. Sbuy nepoužije obchodné jednanie, ktoré zavádza spotrebiteľa nekalými praktikami a je v rozpore s etickým kódexom spoločnosti Sbuy. Upozorňujeme, že náš etický kódex je rozdelený do dvoch skupín uvedených nižšie. V prvej skupine deklarujeme obchodné jednanie, ktoré je podľa nás vo vzťahu k zákazníkovi neprijateľné a preto ho nikdy nepoužijeme. V druhej skupine uvádzame obchodné jednanie, ktoré považujeme za morálne správne a je podstatnou súčasťou našej komunikácie so zákazníkom.

Za neprijateľné vo vzťahu k zákazníkovi považujeme:
01. Reklamné výrazy ako ZĽAVY AŽ DO XY %, LIKVIDÁCIA CIEN, TOTÁLNA ZĽAVA, LEN PRE VÁS, IBA DNES a iné
02. Zmluvy s malými písmenami, ktoré sú dlhé, zámerne zložité, nezrozumiteľné a výhodné len pre autorov zmlúv
03. Videosekvencie prerušované reklamnou ponukou, pričom túto reklamnú ponuku nie je možné zrušiť
04. Reklamné ponuky, ktoré sa zrazu objavia a prekrývajú pôvodný článok či obsah (Pop-up vyskakovacie okná)
04a. Reklamy (banery), ktoré sa po kliknutí na "krížik" nezrušia, ale práve naopak - aktivuje sa nové okno reklamy.
05. Ponuky so skresleným matematickým výpočtom ako NOVÉ AUTO LEN ZA 2000 EUR, NOVÉ TV LEN ZA 20 EUR atď.
06a. Viazanosť: snaha udržať si zákazníka dlhodobo nemôže byť postavená na rukojemníckom princípe

06b. Zavádzanie pri viazanosti ako INTERNET LEN ZA 5 EUR, ÚROK LEN 1% (lenže len prvý mesiac, len prvý rok atď.)
07. Zavádzanie vzácnou zložkou ako OBSAHUJE ALOE VERA, OBSAHUJE ZLATO (lenže len zanedbateľné množstvo)
08. Evidovanie zákazníkov za účelom ponúkania ďalšieho tovaru či služby, zasielania newsletter či nevyžiadanej pošty (spam)
09. Ceny uvádzané bez DPH, ktoré sú výraznejšie ako ceny uvedené s DPH (táto praktika navodzuje dojem, že sú ceny nižšie)
10. Zbavovanie sa zodpovednosti za nepresnosti a chyby (spotrebiteľ má pritom podľa zákona právo na presné informácie)

Za morálne správne vo vzťahu k zákazníkovi považujeme:
01. Schopnosť poradiť tak, aby zákazník všetkému rozumel a mohol sa ľahko rozhodnúť
02. Pravdivé a presné informácie (ak sa napríklad výrobok neoplatí, alebo nie je kvalitný, určite na to upozorníme)
03. Vyskúšanie a nastavenie výrobku ešte pred zaplatením (ak to balenie alebo povaha výrobku umožňuje)
04. Jednoduchosť a prehľadnosť všeobecne (počnúc jednoduchými zmluvami a končiac prehľadnou orientáciou na webe)
05. Vymazanie všetkých poskytnutých údajov zákazníka ihneď po prevzatí tovaru
06. Používanie reklamného výrazu ZĽAVY UŽ OD XY % namiesto AŽ DO XY % (uvádzať minimálnu zľavu je objektívnejšie)
07. Používanie reklamného výrazu NAJNIŽŠIA CENA len v prípade, že ide skutočne o najnižšiu cenu na trhu (SR)
08. Uvádzanie konečnej ceny vrátane všetkých poplatkov
09. Vzťahy založené na princípe "Náš zákazník nie je náš pán, ale rovnocenný partner"
10. Obchodný úspech dosiahnutý čestne


 
Garancia najnižšej ceny?

Bolo by nezodpovedné tvrdiť, že vieme o všetkých konkurenčných ponukách. Budeme preto veľmi radi, keď nám občas pomôžete. Samozrejme, urobíme všetko pre to, aby sme ponúkli tú najnižšiu možnú cenu, upozorňujeme však, že nedokážeme konkurovať firmám, ktoré porušujú zákony a nedodržujú základné pravidlá. Je totiž celkom ľahké nastaviť na internetovej stránke nízku cenu, otázkou však často je, či ponúkaný tovar vie predajca aj skutočne dodať, či odviedol DPH, recyklačné poplatky, či je tovar nový atď.



Odborná obsluha patrí k značke

Byť odborníkom neznamená to, že Vám dovezieme tovar zdarma. Byť odborníkom neznamená ani predávať tovar na splátky a tvrdiť, že je to bez navýšenia. Čo je teda podľa nás nadštandardná služba? V Sbuy je to hlavne záväzok poskytnúť informácie o produkte tak, aby zákazník všetkému rozumel a mohol sa rozhodovať pri výbere jednoducho a ľahko. Znamená to napríklad, že výrobky (a to hlavne produkty značky iRobot) najprv podrobne otestujeme a vyskúšame. Neriadime sa teda technickými špecifikáciami, ale vlastnými skúsenosťami. V prípade Sony fotoaparátov zasa vytvárame fotografie len v automatickom režime a bez statívu presne tak, ako by to urobil bežný užívateľ. Zákazník tak môže veľmi jednoducho (podľa skutočných fotografií) porovnať rozdiely medzi modelmi a vybrať si ten najlepší. Pri televízoroch vysvetlíme aké má výhody LED, OLED či 4K technológia a upozorníme na funkcie, ktoré sú dôležité. Pri kamerách porovnáme obrazovú kvalitu viacerých modelov a to hlavne AVCHD modelov. Či už teda ide o LED televízor Sony, iRobot Roomba vysávač či Braava mop, náš cieľ je jasný. Predávať tovar s profesionálnym nasadením a poskytnúť kvalitné informácie ku kvalitnému produktu od kvalitnej značky.

Dôležité informácie získate aj v sekcii Obchodné podmienky